MEETINGS

Hightech vergadercentrum op industrieterrein Haasrode, Covid-19 proof!

Kwartaalcijfers bespreken, marketingplan uitstippelen, creatieve brainstorm houden, … Lukt je dat met de juiste focus op kantoor? Als bedrijf uit het researchpark van Haasrode kan je in alle rust en voorzien van alle comfort vergaderen bij AEtelier. Al onze vergaderzalen zijn te huur en voorzien van de laatste technische snufjes (wifi, speakers, presentatiescherm, …) en voldoen aan de Covid-19 richtlijnen. 

Hybride vergaderen... Ook bij AEtelier!

Vergaderen en mekaar ontmoeten doen we op dit moment een klein beetje anders dan vroeger. We beperken het aantal mensen en houden uiteraard rekening met een gepaste afstand. Maar stel, je wil toch graag met een grotere groep mensen vergaderen of mensen betrekken die liever online deelnemen uit veiligheidsoverwegingen of omdat ze misschien verplicht moeten thuisblijven. 

Dan is hybride vergaderen de ideale oplossing! Een vergadering, workshop, lezing, opleiding... die op hetzelfde moment op locatie én online plaatsvindt.

AEtelier heeft vergaderruimtes waar hybride vergaderen mogelijk is, zonder dat jij je zorgen moet maken over de technische aspecten. Hier heb je alles wat je nodig hebt om van jouw hybride vergadering een succes te maken.


Catering en meer

Een meeting room huren in Haasrode? Voor  Wij hebben 6 ruimtes van 4 tot 100 personen waar flexibele opstellingen mogelijk zijn. Bovendien kan je altijd genieten van een heerlijke verse kop koffie, thee of een kleine snack. Uitgebreide cateringmogelijkheden zoals een ontbijtbuffet, een businesslunch, een walking dinner zijn zeker mogelijk. Wij bespreken graag je wensen voor een meeting die zit als gegoten.

Vergadercentrum AEtelier is de ideale match voor je …

  • Opleidingsdag
  • Netwerkevent
  • Teambuilding
  • Seminarie, workshop of brainstormsessie
  • Bestuursvergadering


Tip: vraag naar een totaalpakket op maat inclusief vervoer, avondactiviteiten, logement, … Handig voor je businesstrip.

Zorgeloos vergaderen in Leuven? 



MEETINGS

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x